Dagens



Känsla: Lagom, nöjd
Sysselsättning: Kolla Tv, läsa glamour och träna lite grann hemma
Längtan efter: Semester och varmt väder
Bästa: Mysdag, vad kan vara dåligt med det? ;)
Sämsta: Att jag har hetsat och spytt.
Funderingar: Kommer jag få jobbet?

Frukost: 1 grov fralla med ost och skinka, 1,5dl bär med 1dl lätt kesella och till det grönt te.
Mellanmål: 1 runt knäckebröd (grov hönökaka knäckebröd) med ost och skinka, 1 clementin, 1 glas järn+c-vitamin och grönt te.
(Annat: Hetsade choklad och spydde)
Lunch: Örtkryddad fullkornspasta med spenat och ärtor, tillsamans med stekt lax och ett glas vatten.

Så långt har jag kommit med dagen, hoppas ni har en underbar Onsdag!

Skriv din åsikt
Postat av: Gustav

Mycket fin blogg, du kan väl kanske besöka min nya FOTOBLOGG www.gustavzetterlund.webblogg.se

- Nyskapande, Kreativ och aktiv

2009-03-11 @ 17:07:06
URL: http://gustavzetterlund.webblogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0