fail

okej, jag klarade inte denna dagen heller. Och nu sitter jag här med ångest - igen - men jag ska tvinga i mig lite mat om en stund ändå. Blir bön och tomatsoppa hade jag tänkt, så jättefarligt är det inte. Jag ska börja tänka på att laga billig mat för att öva mig har jag kommit på, jag vill som sagt flytta inom så snar framtid som möjligt, och jag lagar redan all min mat hemma, men jag lagar ofta svindyr mat eftersom mamma och pappa betalar den, så jag ska försöka leva lite mer studentaktigt när det gäller mat från och med idag; och det gäller absolut hetsen med, jag vill inte slösa mina pengar på mat som ändå åker upp lika snabbt som den åker ner, det är helt onödigt ju.

Skriv din åsikt
Postat av: J

Det är klart att vi kommer. Tror man måste överanalysera allt till en början. Varför vill jag äta, ska jag stå emot? hur kommer detta sluta?

Men det ska gå - det bara ska!!

2009-05-19 @ 12:14:44
URL: http://intedrabbad.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0