hemskt

Okej jag vill knappt skriva om den här dagen, jag höll verkligen inte den ordning som jag planerat, allt blev bara kaos. MEN jag åt faktiskt lite godis på kvällen utan att spy och utan att ha mega ångest, bara lite grann men det är ändå ett stort framsteg.

Imorgon ska jag träna, första gången på mer än en vecka nu, känns i kroppen, min kropp mår bra av att röra sig, plus att jag äter bättre när jag tränar, hetsar mindre och äter mer mat. Sunt! Vad som är mindre sunt är alla tankar som ploppar upp i mitt huvud nu, om att jag kanske borde gå upp klockan 5 imorgon för att gå ut och springa/powerwalka, eller att jag ska skippa frukosten imorgon etc. Jag vill inte ha sådana tankar, dom ska bort, bort, bort! Jag vill hellre vakna lycklig, pigg och glad, och dessutom få äta en nyttig men vettig frukost. Det är jag faktiskt värd!

En sak som jag tänkt på förresten, är att jag trodde att folk skulle börja kommentera att jag gått upp i vikt, men ingen har sagt någonting, väldigt skönt faktiskt, tror jag hade blivit ganska panikslagen då. Men är väldigt rädd att någon ska säga något och att jag ska börja rasa i vikt. Nu ska jag gå åt det friska hållet och faktiskt strunta i min vikt, jag ska ge kroppen det den vill ha, punkt.


Haha, ni borde snart tröttna på alla Kate moss bilder jag lägger upp va? Men hon är så underbart vacker! Och nej inte bara hennes kropp, snarare hennes ansikte och utstrålning!

Skriv din åsikt
Postat av: Lollo

Jättebra att du år lite godis!

Ett litet framsteg är bättre (mycket bättre) än inget framsteg alls. Eller hur? :)

2009-05-06 @ 09:29:44
URL: http://slim.devote.se

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0