Misslyckad?

Jag känner mig så misslyckad just nu, stor, klumpig och misslyckad. Jag har inte klarat denna dagen, och jag har inte lyckats få ur mig all hets. Jag känner mig både smal och tjock på en och samma gång, hur är det möjligt? Jag vet att jag måste äta för att kunna bli frisk och orka med livet, samtidigt lockar det så mycket att bli smal, eller rättare sagt spinkig. Men är det det som jag vill få ut av livet? Att vara spinkig? Enbart? Och ledsen. Nej det är det inte, jag vill vara glad, och för att kunna bli glad måste jag få i mig energi, och ta mig igenom en svår period, när allt detta är över kommer jag vara stark, mycket stark. Men vägen dit är jobbig som bara den, vart finns kraften att ta sig igenom den? Jag vill få bort alla nya tvivel tankar som börjar ploppa upp, de hör inte hemma här längre.

Skriv din åsikt
Postat av: Maria

Alla har sina ups and downs,

men det är inget du inte redan vet.

Bra att det är bättre idag iaf,

syftar på det nya inlägget.

Ha en härlig dag nu, tjejen!

KRAMAR <3

2009-05-04 @ 10:34:47
URL: http://www.nogg.se/missmaria

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0