Klarar det inte längre

Förlåt att jag tjatar om samma sak hela tiden men jag vet verkligen inte hur jag ska göra, jag velar fram och tillbaka hela tiden. Jag har hetsat och spytt 2 gånger idag när jag skulle vara duktig, äta rätt så att jag kunde träna. Men hetsar jag så blir det ingen träning, punkt slut.

Jag vill spola tillbaka livet, eller spola fram det, jag vill inte leva det liv jag lever idag i alla fall. Det är bara tungt och känns ganska meningslöst, dessutom har jag tvekat på om min utbildning är den rätta för mig eller inte ända sen jag började den. Men det känns så misslyckat att hoppa av, dessutom lever jag på hoppet att det alltid är kämpigt att lära sig nya saker i början.

Men å andra sidan så började jag tänka efter och kom på att jag kan ta min praktik på sommaren och då få ledigt ca 3månader på hösten, då kan jag skriva in min på dagsvård nästa höst med andra ord! Frågan är bara om det är försent då.

Skriv din åsikt
Postat av: Bullen

Det handlar inte om hur mycket man väger, man kan ha en jätteallvarlig ätstörning även om man är normalviktig eller ligger på gränsen.



Ingen av tjejerna på dagvården behandlade någon annan illa... Jag upplevde det inte som särskilt jobbigt att det fanns tjejer som vägde mindre än mig. Visst ibland kom tankarna, ibland kände jag mig tjock - men det hör till sjukdomen och är något man behöver lära sig att hantera.

2009-11-23 @ 15:55:03
URL: http://vaniljbullen.webblogg.se/
Postat av: Anonym

det är aldrig för sent för att söka hjälp.

<3

2009-11-24 @ 11:57:32
URL: http://psycological.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0