In your face

Till mellanmål blev det 1 banan, 1 äpple OCH en halvgrov dubbelmacka med lätt kräftost, skinka och grönsaker. Vilket gjorde att jag direkt började tänka tankar som "ska jag verkligen äta en hel lunch sen? Jag kanske kan äta lite gröt och ett ägg?" men nej, det är INTE bra nog, jag ska äta riktiga måltider, det är det jag lovat mig själv, så jag åt fullkornspasta med stekt paprika och lätt creme fraiche, mumsigt! In your face ana!

Skriv din åsikt
Postat av: Skinny

Någon dag ska jag också ta kål på ana.

Fan va stark och duktig du är.Och du gör ju detta själv också =D Eller?



Puss på dig!

2009-09-30 @ 18:21:19
URL: http://iwantbones.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag har följt din blogg ett tag nu och tycker den är mycket intressant att läsa p.g.a. för jag har suttit i samma sits själv. Jag måste bara säga att du är så duktig. Trots att du har ångest och skuldkänslor över maten så övervinner du sjukdomen! Jag hoppas verkligen att allt löser sig och tankarna försvinner. Fortsätt som du gör gmn! Då kommer allt lösa sig :)

2009-09-30 @ 18:24:36
Postat av: Skinny

Jo precis :/

Äsch min blogg är dum i huvve .Precis som mig ,så mig ska man inte lyssna på haha !

2009-09-30 @ 18:30:46
URL: http://iwantbones.blogg.se/
Postat av: S A N D R A

Det är bra, du SKA äta riktig mat!! lagad mat!! Jag hejar! Du klarar det! :)

2009-09-30 @ 18:53:54
URL: http://backtofuture.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0