Kalorier

Eftersom ni nu ville ha reda på hur mycket kalorier det är i den så ska jag väll ge er det: ca 400kcal per portion. Men jag kom på en sak mer som jag hade på: ostskivor så att det nästan täckte hela formen ovanpå allting. Men det behöver man inte ta om det är ett för stort steg, jag är stolt om ni äter en middag över huvud taget, och den är som sagt nyttig även fast makaronipudding inte låter så nyttigt. Fullkornspasta har långsamma kolhydrater och gör att ni orkar med dagen, mjölk och ägg är bra proteiner som är bra för musklerna och mjölken är bra för skelettet som brukar vara väldigt skört när man har ätstörningar. Tonfisk är även det bra protein, och grönsakerna har bra vitaminer! Osten är även den bra, bra för skelett och musklerna! Lycka till!

Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0