MÄTT

Jag är helt sjukt mätt, har just ätit middag, MASSOR av middag, det blev en stooor portion, men jag åt den ändå, det var gott och dessutom innehöll den en hel del grönsaker så det går nog jämnt ut, hoppas jag. Ångesten sliter aningens i mig men jag ska skita i den, den är inte värd mig! Enkelt.

Skriv din åsikt
Postat av: sandra

jag har oxå ätit MASSOR idag. men så är det vissa dagar! Så äter vanliga människor oxå!!



ja usch ja. ofta har man ju saker som man gjort framför tv med jut det programet eller lyssnat på en låt när man hetsat ex, det ger massor av minnen, och ännu meer ångest framfö top model!!

2009-09-08 @ 21:45:59
URL: http://backtofuture.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0