Störande

Jag tror det är många som håller med mig om detta, och det är hur störande det är med kommentarer som är liknande denna:

Hej :) najs blogg! följa varandra med bloglovin <3?



För det första, så undrar jag på vilket sätt min blogg är najs? Jag blir förvirrad, den här bloggen följs väll mest av folk som lider av liknande saker som mig, som försöker se ljuset i livet och dra sig upp, eller? Och jag följer bloggar som visar mig något intressant, bloggar som har folk som bryr sig, som skriver kommentarer som har minsta lilla om inlägget jag skrivit, oavsett hur bra din blogg än är så tappar den väldigt mycket genom att skriva en sådan här kommentar. Så nej, men tack ändå.

Skriv din åsikt
Postat av: Jennie - Mitt liv som mig

Håller fullt med dig. Sen så tycker jag det är riktigt drygt då man kräver att den andre skall följa en tillbaka. Jag menar Om jag gillar en blogg så följer jag den, punkt slut. Om den personen i sin tur gillar min blogg så följer han/hon den, annars så kvittar det!

Jag vill ju bara att dom som gillar min blogg skall läsa den, för allt annat känns ju meninglöst.



Ne förstår att du blir lite stött ev en sån kommentar. Du skriver trots allt om en riktigt hemsk sak. Din anorexi och din kamp för att bli frisk. Då kan man visa lite respekt som besökare!



KRAM

2009-09-18 @ 15:32:46
URL: http://jennienennie.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0