Underbara liv

Ska väll börja med att säga att nej jag kommer inte sluta att blogga, det förra inlägget var bara ett stort tack till alla som hjälpt mig dit jag är nu. Jag älskar att ni bryr er, ni är så ärliga, säger till när ni ser att jag faller tillbaka, öppnar mina ögon och uppmuntrar när jag är duktig. Det är helt grymt!

Idag är planerna; skola, träning (tänka jogga lite och sen bodybalance) och lite smått och gott. Känns skönt att komma in i de vanliga rutinerna igen, mina helger är ganska kaos matmässigt, det blir så struligt med det, och som ni såg så blev det ju ingen lagad mat igår, inte bra alls! Men nu blir det andra bullar. :)

Skriv din åsikt
Postat av: S A N D R A

Okej, puh!!Vad skönt att du inte ska sluta blogga. Blev lite nervös där eftersom jag älskar din blogg!



Helger blir ofta rubbade. Men det är bara att ta nya tag med maten i veckan. Det ska jag med göra. Jag måste verkligen skärpa mig, för det jag lever på är godis :S inte bra!! kram på dig!

2009-09-28 @ 08:31:00
URL: http://backtofuture.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0