Ångest

Till kvällsmål blev det nyponsoppa 1 kula vaniljglass och 3 finska pinnar. Det är helt okej, men ångesten fyller min kropp och mitt huvud. Ja jag är underviktig men inte så underviktig, men jag måste upp till normalvikt, NU! Att det skulle vara så jobbigt hade jag aldrig kunnat föreställa mig den dagen ätstörningen först började. Men jag ska slå ätstörningarna, hårt, hårt, hårt. Jag ska bli frisk helt enkelt. Och det nu, nu, nu!

Ska även få med min näringsdrycker till helgerna, bara dom hjälper så. Men kan man inte göra goda näringsdrycker?

Jaja, ska upp tidigt imorgon så god natt på er ska kolla film med älsklingen nu och hoppas att eran dag har varit söt!

Skriv din åsikt
Postat av: Bullen

Vilket gott kvällsmål! Jag drack nyponsoppa till förmiddagsmellanmål idag, och en lakritspuck till eftermiddagsmellamål! :)



Jag har aldrig behövt dricka näringsdryck, men jag vill minnas att de som drack näringsdryck när jag var på dagvården, tyckte att de som var med yoghurt var godare än de utan...



Kram!

2010-04-07 @ 22:21:22
URL: http://vaniljbullen.webblogg.se/
Postat av: caspian

lycka till. <3

2010-04-14 @ 10:02:31
URL: http://caspians.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0