Frågor

Låter gott och nyttigt :)
Vad dricker du vanligtvis till lunchen?

Svar: Jag ska enligt dagvårdsplanen dricka ett glas mjölk till lunch och middag men jag klarar inte av mjölk avskyr det till allt utom pankakor och våfflor varför vet jag inte.


Nu blev jag hungrig! Hur går det på dagvården tycker du? Känns det bra? Kram

Svar: Haha blir lätt så när man läser om mat! Det går bra och dåligt, det är jobbigt samtidigt som det är skönt. Det är jobbigt att se sig själv gå upp i vikt och även paniken över ifall man inte gått upp i vikt eftersom man då inte får gå kvar, och paniken över att gå upp i vikt för ångesten som kommer som ett brev på posten. Men det är skönt att ha något att gå till varje dag och få hjälp med portioner jag inser nu att jag inte ätit normala portioner innan när jag trott att jag gjort det. Kramar!

Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0