Glädje

Idag är jag glad, jag har mycket att vara glad för nu, jag har fått både lägenhet och jobb (till sommaren) på bara några dagar, det är verkligen allt eller inget som gäller jämt!

Saker jag är glad över nu (bra att påminna sig om det positiva!):


  • Har jobb i sommar (inte jättbra lön, men det är ändå pengar) i en affär
  • Har en stor lägenhet med min kille och kanske en kompis med
  • Har en bebis i min mage som jag älskar mer och mer för varje dag
  • Har fått en plats på dagvården och börjar på tisdag
  • Har en underbar pojkvän som älskar och stöttar mig
  • Har nya vårkläder som jag snart faktiskt kan använda

Skriv din åsikt
Postat av: Elin

Med ÄS är det så: bra eller dåligt. Mellantinget är ofta ett bevis på att man är lite mer stabil, inte lika nedsvulten. Så det tar jag som att du kommit ett steg i rätt riktning.



Jo, kikade vidare lite i din blogg (har mycket kvar att läsa dock^^, är ju ny här som du vet :) )och såg att hon sprider allt anant än glädje om sig.



Kakan var god, ett tag. Tills jag bet sönder tungan av ångest-skakningar och det inte smakade kaka längre. Men jag spydde inte.:S



Kramar

2010-04-01 @ 12:11:19
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/
Postat av: carolina

grattis till bebis, vilken vecka är du i?

jag har liksom inga riktiga ätstörningar kvar, men det lilla kroppsfunderingar man haft har faktiskt försvunnit mer och mer, jag tänker hela tiden att allt jag gör/äter osv är för bebis skull =)

finns det ingen dietist på ätteamet som kan hjälpa dig, låter som att det skulle vra jättebra =) du behöver ju ännu lite extra nu med en bebis i magen =)

2010-04-01 @ 17:23:39
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: mary

GRATTIS! Va duktig du är en riktig kämpe som aldrig ger upp, ditt liv kommer nog att bli väldigt ljust och underbart i framtiden!

2010-04-01 @ 22:30:05
Postat av: Linda

skönt :) kämpa på tjejen & lycka till med allt. kram

2010-04-02 @ 01:08:24
URL: http://lindali.bloggplatsen.se

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0