Jag lever!

Förlåt att jag inte skrivit på ett bra tag men jag blev fundersam över om det hjälper eller stjälper att skriva här, men har kommit fram att det nog hjälper mer än det stjälper. So im back!

Har varit så duktig de senaste dagarna, ätit så mycket som jag ska utan att kompensera. Jag och min kille är ihop sen någon vecka tillbaka med, det känns väldigt skönt faktiskt, han är min stora kärlek och jag blev sämre av att veta att det inte var vi två.

Ska på bedömningssamtal hos östra imorgon, är nervös men hoppas att det ska gå bra!

Tänkte även lägga in gårdagensmat så att ni ser att det inte bara är ord att jag äter normalt. ;D

Frukost
2 små surdegsmackor en med sport leverpastej och en med tonfisk/ost på tub
1 ägg
2dl mini yoggi + 1klick mini kesella + 1 apelsin + 1dl bär

Mellanmål
2 små surdegsmackor med mini keso
1 litet äpple

Lunch
Grönsaks/kycklingsoppa med fullkornpasta och kokosmjölk i
2 grova frallor

Mellanmål
en näve gojibär
en stor näve rostade sojabönor
3 bitar 79% choklad
1 grov fralla
1 äpple

Middag
Wok med kyckling, äggnudlar och grönsaker

Kvällsmål
1 Aplesin


Eftermiddags mellanmålet blev lite väl stort men det var mest pga ångest, men jag åt det utspritt mellan 13.00 och 17.00 och hetsade inte, dessutom behövdes det nog för att komma upp i rätt mängd kalorier. Jag ska ju trots allt gå UPP i vikt inte ner.

Hur går det för alla er andra? Massor av varma kramar till er (det kan behövas i detta vintriga Sverige...)!

Skriv din åsikt
Postat av: a

DU ÄR SÅ BRA :) Kramar till dig med, jag tror på dig!

2010-02-27 @ 13:41:03
URL: http://anoa.blogg.se/
Postat av: Miss JS

Hoppas allt är bra med dig.



Har fått börja i behandling nu och det är både skönt och jobbigt av förståeliga skäl.



.:Kram

2010-02-28 @ 17:14:42
URL: http://missjsstruggle.wordpress.com/
Postat av: Linda

du är bra tjejen. KÄMPA!

2010-03-04 @ 21:16:36
URL: http://lindali.bloggplatsen.se
Postat av: Sara

Hej halkade in på din blogg och ville bara säga KÄMPA PÅ!! har själv precis börjat på Östra efter att ha varit på Capio i Varberg i ca 9 månader Är hittills nöjd med Östra och tycker det verkar bra där! Hoppas du kommer tycka detsamma kämpa på tjejen! Kram S

2010-03-05 @ 22:37:24
URL: http://saraifokus.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0