Misslyckad vecka

Har inte klarat en enda dag denna veckan, jag hoppas verkligen att denna dagen ska bli ett undantag. Inte vill jag spy på alla hjärtans dag. Morgonen har varit väldigt turbulent, fick massor av sms från mitt x om att han älskar mig etc. men jag har ju träffat en ny, som jag inte vet om det kommer bli något med men ändå. Och jag är ett enda virrvarr av kaos just nu, jag grät som bara den tidigare på morgonen, satte på jätte hög musik och bara grät ut all ångest jag bara kunde. Det var skönt att gråta men hemskt att det finns så mycket ondska mot mig själv i kroppen.

Och idag är det som sagt alla hjärtans dag, jag är lite orolig för hur kvällen ska bli för jag ska på bio vid 6tiden på¨kvällen och sedan ska vi äta middag vid halv nio på resturang. Men hur ska jag äta resten av dagen för att vara lagom mätt, lagom hungrig tills dess? Panik.

Jag hade velat ha alla hjärtans dag en annan dag, idag vill jag bara försvinna in i soffan med en katt i knät. Vad ska ni hitta på idag?

Skriv din åsikt
Postat av: Malin

Kämpa på lilla kycklingen, det blir bra en dag; och jag tror på dig. Jag hoppas att din alla hjärtans dag blev fin, och att du på något sätt lyckades hålla en del (eller varför inte alla?) av tankarna borta; att du njuter av kärleken just nu, för den är du värd <3

2010-02-14 @ 18:13:03
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: elin

bästa tipset jag har är att inte alls tänka på att hålla sig tillräckligt mätt eller hungrig, utan istället bara äta som vanligt och det man är sugen på. inte det lättaste direkt, men det är ändå vad som vinner i längden. kämpa på nu!:)

2010-02-15 @ 15:14:30
URL: http://simsalabimen.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0