Hetsigt

Har hetsat och spytt 4 gånger idag, det är inte okej, det är inte okej någonstans. Jag har ingen aning hur mycket jag fått i mig idag, bara att det mesta har kommit upp igen. Ändå vågar jag knappt äta nu eftersom jag inte har koll på hur mycket jag har i kroppen. Gosh. Vad jobbigt allt blev helt plötsligt. Jag vill inte förstöra mig själv, jag vill ha fina tänder och inte få frätskador, börjar känna av att strängen under tungan börjar göra ont igen. Fick ett hål i den för ett år sedan och sedan gick hålet sönder, funderar bara på om det kommer bli så igen. Det är inte farligt enligt läkarna som tur är, men jag kommer få längre tunga. Heh.

Skriv din åsikt
Postat av: S A N D R A

gumman! kämpa på! du klarar det!<3



saknar dig och din blogg. Vill du ha mitt lösenord så skicka till min mail <3

2010-01-21 @ 20:43:22
URL: http://backtofuture.blogg.se/
Postat av: S A N D R A

gumman! kämpa på! du klarar det!<3



saknar dig och din blogg. Vill du ha mitt lösenord så skicka till min mail <3

2010-01-21 @ 20:44:46
URL: http://backtofuture.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0