Jag vågade

Var på café med min bästa vän och jag hade ju inte tänkt äta något, bara dricka te. Men när jag väl stod där så tänkte jag "va fan, jag ska klara det!" och beställde in en grillad ciabatta med kyckling och curry, och ja det var ljust bröd men jag åt det ändå och njöt. Jag behövde sitta och snacka om allt mellan himmel och jord med min underbara vän.

Just nu är humöret nere igen dock, åh jag hatar att det går i vågor så mycket. Kan någon övertala mig att 2 grova mackor med mini keso inte är för mycket till frukost? Jag har ju vant mig vid delikatess knäcke nu och det borde jag inte gjort...

Skriv din åsikt
Postat av: matilda

det är inte alls för mycket, snarare på tok för lite om det är det enda du äter! du kan gott och väl komplettera det med yoghurt med bär/müsli, ett ägg och en frukt; då får du i dig både (viktiga!) kolhydrater, proteiner, fetter och kalcium.

ta hand om dig och fortsätt kämpa! kram

2010-01-14 @ 10:46:46
Postat av: Anonym

Jag äter två grova mackor me smör & ost + en portion gröt med mjöl,1 ägg och sylt och ibland socker... O ibland ett glas juice.

jag är sunt smal & vältränad... :)

2010-01-14 @ 18:06:20
Postat av: Lillamy

Ät och njut. Det är inte för mycket, jag lovar.....

2010-01-14 @ 21:19:52
URL: http://kommerblifri.blogspot.com
Postat av: Linda

bra gjort! =) fortsätt kämpa! kram

2010-01-14 @ 23:35:18
URL: http://lindali.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

underbart att du vågade iaf! :)

2010-01-15 @ 19:44:00

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0