Kaos!

Förlåt att det varit tyst här i någon dag, det har bara varit så mycket annat som snurrat runt i min hjärna. Bråkat med mitt ex, pussat en söt pojke och ja, allt är bara helt galet nu. Men jag klarar maten bättre nu, som alltid när allt annat är kaos, typiskt nog. Varför kan jag inte klara maten när allt annat är bra också? :P

Imorgon ska jag in och dansa, jag har inte tränat på evigheter så det ska bli kul att få röra på mig, jag älskar dans så det gör jag INTE för att bränna kalorier faktiskt.

Och en sak som jag lyckades med igår var att äta en hel kakbit (mazarinkaka med pecannötter), väldigt stor som en stor tårtbit, på ett café. Mitt ex var med och åt halva sin, men jag åt hela och jag behöll den i magen och kompenserade inte på något sätt med maten i övrigt. Behöver jag säga att jag är stolt? Första gången jag klarade detta på flera år!

Skriv din åsikt
Postat av: Linda

du är så bra! kram

2010-01-27 @ 00:36:14
URL: http://lindali.bloggplatsen.se
Postat av: elin

toppen! det tar lite tid men du är så bra och helt klart på rätt väg! jag tror verkligen på dig:)

2010-01-27 @ 16:21:10
URL: http://simsalabimen.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0