pirrigt

Mitt liv är som sagt ganska kaos just nu, igår satt jag på golvet skakandes med mobilen i handen, varför? Jo för att jag just fått reda på att mitt ex knaprat morfinliknande tabletter i överdos och sköljt ner det med alkohol. Tillräckligt stor överdos för att kräkas blod, få konstig andning och antagligen mår han inte så värst bra. Men jag orkar inte ta på mig ansvaret för han säger att det inte är mitt fel ändå säger han att han tog det för att jag inte svarar lika gulligt på sms längre (som när vi var ihop, det är väll inte så konstigt, det är en stor skillnad på att vara ihop och att ha gjort slut, enligt mig i alla fall).

Och jag ska som sagt gå på en fika med en kille som jag pussade i lördags, min bästa väns vän, som är allt annat än en bad boy. Jag har dåligt samvete för mitt ex, men samtidigt vill han att jag ska må dåligt (ja, han har sagt det rakt ut) och det vill inte jag.

Hur som helst, mitt liv ligger i kaos just nu. Men jag ska träffa den söta pojken och äta tårta i eftermiddag, en ljusglimt i allt mörker. Önska mig lycka till!

Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0