Update

Så nu har jag ringt läkaren, eller ja psyktriatrin där hon jobbade, med betoning på jobbade. Hon hade nämligen slutat, kunde inget meddelat mig det? Jag fick i alla fall rådet att skicka in papprena till försäkringskassan så det är gjort nu. Östra ringde jag aldrig, det kändes för tidigt på något sätt.

Har inte klarat denna dagen och det är jag sur på mig själv för, men det är bara att ta nya tag eller hur?

Skriv din åsikt
Postat av: Mikaela

Japp, nya tag och det kommer du fixa jättebra =D Blir lika imponerad varje gång jag kikar in här (flera gånger per dag haha) och ser hur mycket du kämpar =) stark som få är du!

2010-01-18 @ 17:51:11
Postat av: Linda

nya tag & du fixar det! du inpsirerar så till att kämpa. kram!

2010-01-19 @ 09:09:08
URL: http://lindali.bloggplatsen.se
Postat av: elin

tycker att det låter väldigt konstigt att hon ba´ra slutar utan att du meddelas..?! hur kan man göra så! lycka till med allting nu iaf:)

2010-01-19 @ 17:20:34
URL: http://simsalabimen.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0