Det löser sig till slut.

Allt löser sig till slut, jag ska nog inte oroa mig för mycket, det viktigaste är att jag mår bra och att bebisen mår bra. Pengaproblem ska inte få all min energi. Jag ska tänka klart och samlat istället, med andra ord så är det första jag gör på måndag att ringa vuxenpsyk så att jag får pappret påskrivet och sedan får jag prata med östra om förlängd aktivitetsersättning för med aktivitetsersättning så finns det ett basbelopp med andra ord får jag några tusenlappar som jag kan leva på, med sjukpenningen får jag under 2500:- och det räcker knappast till hyra, mat och liknande. Det ordnar sig nog, det gör det alltid.

Skriv din åsikt
Postat av: danni

du kan ju alltid läsa en kurs och ta studielån?

2010-03-19 @ 21:23:50
URL: http://autumnpromises.blogg.se/
Postat av: Alex

Det löser sig! Det gör det alltid! :) Lycka till!

2010-03-20 @ 15:17:29
URL: http://dagbokfrananorexiland.blogspot.com/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0