Helgtripp med söta vänner

Har varit bortrest över helgen, umgåts med mina underbara vänner, festat (men inte druckit något alls), gått långa promenader, ätit massor av skräpmat (eftersom alla andra åt det, jag åt inte allt dom åt men väldigt mycket). Jag tänkte "inget är förbjudet" som mantra för att klara att äta på subway, ben and jerry, chips, vit pasta, choklad och så vidare. Men jag åt en skål med bär och frukt varje dag trots allt, den kan jag inte ta bort, det är för gott helt enkelt. Jag är inte så förtjust i skräpmat även om jag inte skulle få ångest av att äta det, jag äter hellre tillräckligt mycket hälsosam och fräsch mat med mycket grönsaker och chili! Mums!

Och jag har en STOOR hemlighet som ni ska få veta snart, antagligen redan i veckan.

Vad tycker ni om den nya designen förresten? Den här fina flickan gjorde den åt mig. Tack så hemskt mycket! <3

Skriv din åsikt
Postat av: Miss JS

den är ljuvlig!



.:kram

2010-03-08 @ 22:34:24
URL: http://missjsstruggle.wordpress.com/
Postat av: Therese

Åh tack=) Jätteglad att du gillar den! Och tack för länkningen. Du är länkad på min blogg om det är ok? Kram<3

2010-03-09 @ 11:19:30
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0