Graviditeten som poppar i mig?

Jag har inte mått så särskilt illa som man läser att man gör när man är gravid, speciellt illa ska man må vecka 1-12 (går in i vecka 12 imorgon) sen stannar det tydligen upp, låter rätt bra? Men nej i fredags fick jag kväljningar hemma hos en kompis, höll det inne men mådde sjukt dåligt. Och nu för bara en stund sen kom kväljningarna igen, hade just ätit frukost och duschat, lagt mig i sängen och läste en bok och kände hur jag behövde svälja mer och mer och att jag kände mig åksjuk fastän jag låg ner. Reste mig upp och sen var det bara att springa till toan. Hade inte spytt på ca 2 veckor nu (då självmant inte som idag då...) och jag kan ju inte säga att jag saknat det och inte heller att det är ångestdämpande att spy natural. För det är det inte, att tvinga fram kräkning fungerar tyvärr ångestdämpande på mig, men den sortens ångestdämpning är det slut på. Det som kommer in i magen stannar i magen!

Ä bara lite orolig över hur jag gör med matintaget nu, tog en glass direkt efter för att få i mig något. Krångligt blev det nu.

Skriv din åsikt
Postat av: S A N D R A

HUR ÄR DET MED DIG?

2010-05-09 @ 15:13:14
URL: http://saandrarahm.blogg.se/
Postat av: hanna

hoppas du har en bra söndag! :-)

2010-05-09 @ 15:37:46
URL: http://hannasigvardson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej! det var jag som skrev och frågade om din graviditet, som försökt 1,5år, tänkte bara tala om att jag är gravid nu:D efter så lång tid!!

och ja, vi har varit på utredning fram tillbaka, provat tabletter och allt möjligt hit och dit och äntlígen tog det sig! lycka till med eran bebis,vill ni veta vad det blir?



2010-05-10 @ 19:13:53

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0