Håll tummarna

Håll era tummar för mig idag, får reda på om jag får stanna kvar på dagvården eller inte. Jag har varit sjuk en del och så har jag inte gått upp mer än 0,25kg på hela tiden (stod still denna veckan med) så när jag berättade att jag ska till morfar fredag-måndag (skulle berättat förra veckan men då var inte min behandlare här) så sa hon att vi skulle prata med läkaren idag men att inget var säkert. :( Jag har verkligen försökt följa alla scheman, jag har ätit alla måltider, inte tränat, knappt gått och isåfall bara om jag måste någonstans. Fuck it. Jag klarar mig själv om jag inte får vara kvar, för att vara sjuk är inget val, jag vill inte vara sjuk och kommer inte heller vara det.

Skriv din åsikt
Postat av: prinsen

kan det verkligen vara så att dom kastar ut en? i så fall är det ju varje anoretikers dröm, bli utkastad från dagvården för att dem inte går upp i vikt.. sveriges sjukvård är störd

2010-05-12 @ 09:15:10
URL: http://caspians.blogg.se/
Postat av: elin

gillar din inställning och hoppas att du får vara kvar!

2010-05-12 @ 18:14:21
URL: http://simsalabimen.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0