Kämpa på!

Ni gör mig alltid så glad med era kommentarer, jag hade nog inte insett själv att jag faktiskt reser mig väldigt ofta efter snedsteg om ni inte hade påpekat det så frekvent. Men det är nog bara att vänja sig för man kommer att ramla dit flera gånger på vägen till friskhet så är det bara men då måste man också se till att resa sig och försöka igen.

Jag ska lägga i en extra växel nu, som ni skriver så bör jag "äta för två" nu när jag är gravid, det jobbiga är när man är inne på gravid hemsidor angående gravidmat och det överallt står "ät inte för två!" just för att många gravida (verkar enligt dessa hemsidor) vara smått överviktiga eller har lätt att bli det om de äter för två. Men jag behöver mer mat för att dels öka i vikt och dels ge mitt lilla under näring.

Så imorse åt jag en dunderfrukost:

2,5dl yoghurt (mäter inte men man kan se på ett ungefär) 3,5-4,2%fett, ca ½dl blåbär/hallon/mango - frysta, 1dl müsli

1 halvgrov macka med keso (4%) och 2 tunna kalkonskivor

1 glas apelsin juice och en glass som "efterrätt"

Skriv din åsikt
Postat av: Camilla

Hej!

Jag ser att forumet du länkar till har låg (ingen?) aktivitet. Om du är intresserad kan jag ge dig en länk till ett mera aktivt forum där vi kämpar mot friskheten.



Kram

2010-05-08 @ 05:49:45
URL: http://camillalinnea.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0