Lycka!

"hej! det var jag som skrev och frågade om din graviditet, som försökt 1,5år, tänkte bara tala om att jag är gravid nu:D efter så lång tid!!
och ja, vi har varit på utredning fram tillbaka, provat tabletter och allt möjligt hit och dit och äntlígen tog det sig! lycka till med eran bebis,vill ni veta vad det blir?"

Svar: Åh, så underbart blev riktigt glad för eran skull, det lönar sig att kämpa för att nå sina mål! Lycka till med erat lilla kärleksbarn med, jag vill verkligen veta (är alldeles för nyfiken plus att det underlättar inköp etc.) min kille säger att han inte vill veta men han vill veta om jag får veta. ;) Men jag hoppas att vi får veta hos barnmorskan annars kostar det 800-1000:- numera, de vill egentligen inte visa hos barnmorskorna för att folk gör aborter om det är "fel" kön.

Skriv din åsikt
Postat av: S A N D R A

GUD vad lycklig jag blir i hela mig! skönt att du mår bättre ! :D gud vad skönt! uppdatera mig, vad har hänt på senaste? :) krrraam

2010-05-10 @ 20:55:14
URL: http://saandrarahm.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0