Dåliga och bra dagar

Vad fina kommentarer jag fått medans jag varit borta härifrån, jag mår bara bra och har inte försvunnit även om jag inte bloggar här längre just för att göra ett avstamp till anorexin och bulimin. Men tankarna sitter tråkigt nog kvar mer än jag nog velat erkänna för mig själv. Jag undrar hur länge man måste jobba med dom för att dom ska försvinna helt.

Är i vecka 34 nu, och magen har såklart växt, och nog gör det ont att höra att man blivit stor även om det är självklart att jag blivit stor, ändå är det mest magen som växt, men ordet stor är inget som förknippas positivt i mitt huvud så det har dragit tillbaka en del känslor som jag trodde jag hade lagt bakom mig. Är lite rädd för hur det ska bli sen när lilla bebisen är här och jag ska äta för min skull, kommer jag klara att fortsätta hålla en bra balans? Jag är lite rädd faktiskt. Jag har inte råd att förlora fler år varken för min eller för min lilla familjs skull.

Jag hoppas ni kämpar på för att bli friska för det är så värt det, mina dumma tankar har knappt kommit upp till ytan nu under graviditeten och det har varit så skönt, att kunna njuta av att äta, att inte ha mat, kropp och träning i tankarna hela tiden, det finns annat i livet som är härligare: kärlek, vänner och fina filmer bland annat!
Ta hand om er, jag kommer kanske komma tillbaka och skriva någon gång ibland när huvudet sprängs av olika tankar som inte går att prata om med vem som helst.

(Fick frågan när jag är beräknad, och bebisen ska titta fram i början av december är det tänkt. Blir alldeles lycklig när jag tänker på att jag har en liten sötnos där inne! ♥)

Skriv din åsikt
Postat av: MissJS

Så fint att "höra av dig" =)



All lycka till dig och din familj.



.:Kram

2010-10-18 @ 11:16:05
URL: http://missjsstruggle.wordpress.com/
Postat av: Rebecca

You look amazing sweetie och du måste alltid minnas, även när bebisen är ute, att han behöver dig och det blir tufft att vara en bra mamma om man ska svälta sig!

Kramar!

2010-10-18 @ 18:00:50
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej,

Känner mig jätte dum. Men jag håller på med en uppgift i skolan om hur media påverkar människor. Jag har valt att jobba med Det smala idealet media framställer. Tänker fråga vad du tycker om det? Hur du hamnade i din sjukdom, hur du nu är på väg mot förbättring? Tänkte om du kunde berätta din historia helt enkelt. Förlåt att jag tränger mig på.

Mejla mig om du har lust att ställa upp.



Hoppas att du mår bra och allt går bra för dig i framtiden. All lycka från Anna i Göteborg.



([email protected]

2011-01-21 @ 05:50:32
Postat av: Linda

Känner många som har varit sjuka i ätstörning och blivit gravida. Och de har klarat det. Så du kommer också att fixa det.

Är själv också sjuk sen 10 år tillbaka. Ska eventuellt börja i dagvård. Har gått i såna innan många gånger. Men denna gång ska jag gå in för det.

2011-03-11 @ 15:37:21
URL: http://peaklinda.blogg.se/
Postat av: Thessan

fin blogg du har

2011-05-13 @ 12:27:25
URL: http://theresecarlson.bloggplatsen.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0