Ångestladdat

Pratade just med mamma om middagen, vi ska grilla, vilken jag blev glad över, vad jag däremot får lite ångest över är att det är flintastek med potatis och jag äter varken eller av det, potatis får jag ångest av pga kolhydraterna och flintastek känns väldigt onyttigt. Hon sa att vi skulle grilla champinjoner och ha vitkålssallad till med, och självklart började min hjärna spela dumma spratt i min hjärna och försöka övertala mig att dels säga att jag redan hade ätit eller säga att jag skulle nöja mig med bara svamp och vitkål, men nej, jag ska vara stark, så jag sa att jag skulle fixa något annat till, lite bönsallad åtminstone. Jag måste äta om jag ska kunna sluta hetsäta, så enkelt är det!


Skriv din åsikt
Postat av: Lollo

Helt rätt inställning! Ät på och må bra!

Din kropp behöver ALL sorts mat.

2009-04-24 @ 18:39:01
URL: http://slim.devote.se
Postat av: Rebecca

Hur gick det?

Starkt att gå emot! jag har själv svårt för flintastek - men det är bara att bita ihop och kämpa!

2009-04-24 @ 22:25:59
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/
Postat av: a

Jag vet känslan. Att undvika kolhydraterna. Att ta en sallad istället. Eller säga att man ätit.

Jag uppskattar verkligen dina inlägg. Det får mig att inse att jag inte är ensam. och att det går att bekämpa om man vet vad man har att göra med

2009-04-25 @ 03:44:27

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0