Bra/dålig dag

Den här dagen har varit både bra och dåligt, jag höll två föredrag i skolan, vilket gick långt över förväntan! Gick jättebra och jag hoppas på mycket bra betyg. ;D Fick även veta att jag ligger på Mvg och vg+ i några ämnen som jag knappt trodde att jag skulle klara. Det var skönt, riktigt skönt!

Däremot började dagen med en hets, och sedan ännu en hets efter lunch, vilket bidrog till att jag missade lektionen efter för att jag mådde så dåligt. Nu har jag bestämt mig för en sak: jag ska äta, mycket, sluta säga att "det är nyttigt och det är onyttigt" jag tror det är bättre att jag äter av allt i normala portioner, då kanske mitt sug försvinner.

Förresten, någon som sett det där pogrammet där de hypnotiserar deltagarna så att de gör en massa saker, borde man inte kunna bli hypnotiserad att sluta hetsa och äta normalt? :D


Skriv din åsikt
Postat av: Camilla

Jag har sett programmet! :) Du har verkligen en poäng där! Det borde ju funka med att dom säger "du har ingen ätstörning och hetsar inte och spyr inte" osv. om dom kan få folk att tro så mkt annat! :P

2009-04-27 @ 21:33:49

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0