Dagen jag måste klara!

Idag måste jag klara att äta och att inte spy, april månad ska jag klara minst 1 dag per vecka och hela veckan har gått utan en enda bra dag, även om jag dragit ned på hetsandet till 1ggr per dag vissa dagar och inte så mycket hets, men idag måste jag ändå klara HELA dagen. Och det ska jag med, även fast jag har en godispåse i mitt rum som lockar, men nej, jag behöver inte den. Idag ska jag äta mat inte godis. Och om jag ändå råkar äta någon godis så STANNAR den i min mage, punkt slut.

Började dagen med lite frukost:

Havregrynsgröt (eller egentligen havre&korn) med hallon och lite mjölk
1 kokt ägg
1 glas järn+c-vitamin dryck

Planer för dagen är: Mysdag och senare ska jag iväg på vattengympa i 45min, ska bli kul.


Skriv din åsikt
Postat av: Lollo

Vattengumpa! Gud vad roligt!! Jag ska träna det, när jag får. suck

Låt maten stanna i dig, maten vill dig väl. :)

2009-04-19 @ 11:46:39
URL: http://slim.devote.se

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0