Helg


Och som ni nog förstår så tycker jag verkligen om Kate Moss. ;)


Igår blev det inte en så lyckad kväll, mycket hets och ångest. Men idag ska det bli bättre, har börjat dagen bra med frukost (1 grov macka med smör och kalkon på och till det 1,5dl blåbär/hallon med 1msk minikesella) och ska iväg och träffa en kompis om en stund, jag hoppas att vi skulle träna ihop, det var antingen det eller att festa och jag vet hur allt blir när jag festar - antingen så äter jag ingenting på hela dagen för att på något sätt kompensera alkoholen eller så får jag ångest över alkoholen och börjar hetsa eller bara försöka spy upp alkoholen. Så mot min kropp är det inte ett dugg snällt. Nej, då är det bättre att träna, fika och ha en soft kväll framför Tvn eller något. :)

Vad ska ni hitta på idag?

Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0