Hyffsad dag

Jag har promenerat i nästan 4 timmar idag (!), fast inte i en klump utan 2h, 1h och sen 1h till. Fast jag gjorde det inte för att träna utan för att det kändes skönt, det har varit så underbart väder hela dagen med sol och värme, sånt gillar vi! Jag ska inte säga att jag klarade hela dagen, men jag försökte, jag åt en bra frukost, ett mellanmål och sedan gick jag i 2 timmar (istället för att gå och köpa godis och spy, ångesten smög sig nämligen på), åt lunch när jag kom hem från promenaden, en stund senare hetsade jag och spydde men sedan åt jag lite bulle med en kompis (nästan en halv bulle) utan att få en endaste skuldkänsla, det kändes bra, och har ätit lite mackor och yougurt just. :)

Som sagt - en hyffsad dag!

Hur har det gått för er?


Promenader är mysigt!

Skriv din åsikt
Postat av: Camilla

det har inte gått bra alls :/ bra att det går framåt för dig iallafall :) heja! :D

2009-04-17 @ 21:47:12
URL: http://camilladavidsson.blogg.se/vardag
Postat av: Lillis

För mig har det gått okej. Mycket skit har jag ätit men samtidigt mycket motion i form av shopping i 7 timmar ;) Plus att man blir lycklig av nya saker och att umgås med vänner samtidigT:)

2009-04-17 @ 23:46:15
URL: http://www.frulillis.blogspot.com
Postat av: Lollo

Dåligt. Hade möte med SCÄ igår. Jag gick upp 4 hekto (inte nöjd. Så nu ska jag kanske få en näringsdryck till! Då har jag 3 :S.

Jag åt en glass med mamma och gick på marknad. Det var roligt!

Sen såg jag min mage och så var det roliga över! :(

2009-04-18 @ 07:39:10
URL: http://slim.devote.se

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0