I made it!

Jag klarade gårdagen, fastän min pojkvän mumsade chips och jag hade en stor godispåse framför ögonen, jag tog mig ett äpple och drack ett gott te istället för att falla för grupptrycket och sedan få ångest och spy. Jag klarade hela dagen och nu är jag stolt. Så jag har redan nått mitt mål med att ha en bra dag denna veckan, men jag vill gärna ha så många som möjligt, så idag ska jag klara med.

Jag var hos psykologen igår förresten, det gick jättebra, hon är så söt och snäll och lyssnade verkligen, och hon förstod mig, vilket jag brukar tycka att psykologer inte gör. Men det ska faktiskt bli skönt att komma till henne och bara prata ut, det gör mer skillnad än man kan tro.


Skriv din åsikt
Postat av: Elena

Jag usch getingar, myggor, ormar, usch, jag ryser jag bara tänker på det.

2009-04-09 @ 09:45:26
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: Lollo

Jättebra att du klarade det! Nu vet du hur skönt det är att klara ett mål, så det blir nog bara lättare från och med nu. :)

2009-04-09 @ 10:14:07
URL: http://slim.devote.se

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0