Jag föll...

Fan, jag klarade det inte, alla åkte hemifrån utom jag och vad är då mer lockande för min dumma hjärna än att hetsa framför tvn? Men jag ska inte ge upp så nästa vecka är det krav på 2 hetsfria dagar istället för 1. Vattengympan ska jag på ikväll hur som helst, jag brukar ställa in allt om jag hetsat en dag, tror att jag gör kroppen något gott att stanna hemma men stannar jag hemma brukar det bara resultera i att jag hetsar och spyr igen och igen, men om jag åker iväg någonstans äter jag ordentligt för at orka med. Jaja, hoppas ni har haft en bättre dag hittils.

Skriv din åsikt
Postat av: TUMADRE svarar:

Tack för din kommentar! :)

2009-04-19 @ 14:38:16
URL: http://www.alltforforaldrar.se/tumadre
Postat av: Lollo

Jag har haft en toppendag.

Du ska tänka possetivt och ta nya tag imorgon! :D

Kämpa på! Du kommer klara det!

2009-04-19 @ 17:33:07
URL: http://slim.devote.se

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0