Nästan...

Gårdagen var bra, men inte 100% bra, jag hetsade visserligen bara nötter och inte en massa skräp som godis etc. men jag spydde ju ändå så jag kan knappast säga att jag klarade dagen, men det är ett litet steg framåt i alla fall, idag ska jag ge järnet för att klara det.

Jag var hos både sjukgymnasten och psykologen igår, det hade blivit något fel i planeringen. Hur som helst så är mina siffror nu:

Vikt: 50kg
Blodtryck: 96/60

Så båda siffrorna har gått upp, vilket jag antar är bra. Jag var stolt över att jag inte fick mer panik över 50siffran, och just då börjar hon prata om att jag måste gå upp MER och att vi ska diskutera hur jag ska bära mig åt för att gå upp. Hmm, jag bävar inför det.

Sen satt jag och psykologen och snackade i en timma, vi pratade mest om vad som skiljer känslor från tankar, att jag inte känner att jag är tjock etc. utan att det är dumma tankar som får mig att känna mig ledsen, och sa att om jag tänker positivt så kommer jag känna mig gladare och är jag glad mår kroppen bra. Alltid värt att testa, right?

Och så tränade jag igår med, 1h gym och 1h dans, och jag åt bra under hela dagen och även efter träningen så det känns skönt, och nu har jag träningsverk! Precis som det ska vara. :)

Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0