No hets

Tänkte bara meddela er att jag lyckades att inte hetsa, kollade tv, drack te och läste i en tidning istället. Ska strax gå och sätta på en film med, "miss secret agent" riktigt dålig, men jag är så seg och då funkar bara dåliga komedier för min del. Mitt pluggande blev det inte mycket av idag, så det får jag verkligen fixa imorgon, då är det sista dagen innan 2 av mina arbeten ska in, kommer bli lite kämpigt men det löser sig nog. Ska jag vara helt ärlig så är jag glad bara jag tar studenten utan ett enda IG, vilket jag förhoppningsvis inte ska ha ändå, men jag nojjar mig ändå över betygen. Jag orkar inte med skolan men jag inbillar mig att jag gör det så det funkar för stunden.

Nästa vecka ska jag ta ledigt 2 dagar för att gå på arbetsintervjuer med, vet inte riktigt om det är det smartaste jag kunde göra men jag måste ju skaffa jobb om jag ska kunna resa sen? Eller för att ens kunna leva lite i sommar med.

Vägde mig nyss förresten, jag försöker träna bort min panik över siffrorna, så efter att jag har vägt mig så kollar jag på mig och min kropp i spegeln och tänker fina saker om den, som att jag är vältränad, har fin mage, vackert ansikte etc. vad som helst som jag faktiskt tycker, sen kommer resten av sig själv nästan. Ska försöka kolla mig i spegeln och göra så varje kväll och varje morgon. Men stanna inte och kolla spegeln tills du inser alla dina brister enligt dig själv, dom vill vi inte ha i minnet. ;D


Skriv din åsikt
Postat av: Simone

Grattis till att du stod emot hetsen!! Det är så fint när man klarar det :) kram

2009-04-25 @ 23:04:41
URL: http://anamiasimone.bloggsida.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0