Ny vecka

Ny vecka idag och denna vecka har jag som sagt mål på 2 hets och spyfria dagar (+att äta normalt) det kommer bli lite kämpigt men jag ska klara det!

Idag ska jag även till psykologen, undrar vad hon tänkt ut för mig idag... Och imorgon ska jag till sjukgymnasten och även väga mig, jag vill inte, väger jag inte över 49.4 som jag vägde sist hos henne så kommer hon bli sur och om jag väger mer än 50kg så kommer jag få ångest, jobbigt dilemma.

Har sjukt mycket att göra i skolan med, men ska försöka komma iväg och dansa lite på kvällen, dans är så underbart!


Skriv din åsikt
Postat av: M

tack :)

graviditeten innebär att även jag kämpar för at kunna äta normalt nu. det går över förväntan, det är mest bara siffrorna på ågen som ger ångest, inte maten i sig.



kämpa på :)

2009-04-20 @ 09:27:20
URL: http://imperceptible.blogg.se/ed
Postat av: Lollo

Svar: Jag läste "Mattillåtet" innan jag visste att jag hade anorexia. Funderar på att läsa den igen. Den är verkligen bra!

2009-04-20 @ 09:43:56
URL: http://slim.devote.se
Postat av: Lillis

Åh vad jag känner igen mig.. usch.. jag drack liter av vatten innan för att det skulle se ut som jag gått upp.. usch vad taskig man var mot sig själv!

tänk att du är värd att väga 50? inte ska väll din kropp må dåligt??;)

kramar

/en som sitter med fil å flinger även om hon ätit stor middag.. hon blev ju hungrig

2009-04-20 @ 23:21:53
URL: http://www.frulillis.blogspot.com

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0