Onsdag

Idag ska jag gå till skolan, jag måste verkligen det, jag börjar komma längre och längre efter igen, nu måste jag ta tag i det. Men samtidigt så har jag så mycket annat att tänka på, jag ska på arbetsintervju för ett säljbolag i eftermiddag så jag måste kanske gå tidigare från skolan, igen. Men får jag jobbet så är det helt klart värt det, jag börjar nästan bli lite desperat men jag vill verkligen ha ett jobb som jag kan börja på direkt efter studenten, det hade varit så skönt, behöver spara ihop en hel del pengar dels till en resa och dels att ha som sparkapital när jag sedan börjar plugga.

Frukosten har gått utan problem idag, 2 grova skivor bröd med mini keso, avokado och rökt kalkon och till det 1,5dl bär + 1,5dl mini yoggi

När jag pratade med psykologen sist och vi kom in på mina problemområden som jag själv anser vara:

1. Hetsätandet/spyandet
2. Min självkänsla

Så undrade hon varför jag inte tog med att jag äter för lite, men jag blev tveksam, jag vet inte om jag äter för lite, ena stunden tycker jag att det är uppenbart att jag gör det för att i nästa stund tycka tvärtom. Det är förvirrande, men jag vet att jag inte får utesluta livsmedel om jag ska bli frisk.

Skriv din åsikt
Postat av: Lisa

Du är en väldigt bra blogg och lycka till!!

//Lisa

2009-04-22 @ 11:41:28
URL: http://lizzan83s.blogg.se/
Postat av: lillis

Jag älskar din blogg för du är så positiv till något så svårt.

Själv tog jag ett sabbatsår det året allt vände för mig, jag klarade inte av att bli frisk och gå i skolan, för båda är ju typ ett heltidsjobb! Jag hade å andra sidan ingen spykolog jag kunde belasta ;)

All lycka till i världen!

/Lillis

2009-04-23 @ 12:59:37
URL: http://frulillis.blogspot.com/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0