Ont

Min kropp sa ifrån som bara den för en stund sen, hetsåt (dumt jag vet) och fick smärtor, väldigt starka smärtor i bröstkorgen och vid hjärtat. Blev riktigt rädd faktiskt, har fått det lite smått till och från men inte så här starka. Jag måste verkligen sluta!

Ikväll blir det nog party trots allt, men antagligen utan alkohol. :) Och imorgon är det mysdag med min kille.

Hade för övrigt ett litet gräl med min kille igår och det urartade och kom upp att jag fortfarande har problem med maten (han har trott att det mesta är löst nu), och han sa att har jag inte blivit frisk innan sommaren så måste jag läggas in och så kommer han berätta för mina föräldrar, jag tror faktiskt inte han kommer att göra det, dessutom vet jag att jag inte kommer vara helt frisk då, helt frisk kommer jag vara om kanske ett år, jag vill inte gå för snabbt fram, jag vill bli frisk PÅ RIKTIGT. Så att jag inte faller tillbaka igen.


Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0