Panik

Jag vägde mig nyss och jag väger 50kg, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag ligger inte på en vikt med början av en 4a längre. Jag vill slå och krama mig själv på samma gång, nu är det lika bra att jag skiter i vikten för det var den där siffran som var den jobbiga, eller?


Skriv din åsikt
Postat av: Caroline

Jag har läst din blogg ett tag men aldrig lämnat en kommentar. Jag är en av dem som tagit mig ur träsket, jag är en av dem som lyckades även fast det var svårt och jag trodde att jag skulle dö på vägen upp. Jag vet att du kommer att lyckas, det kommer att kännas för jävligt, men så länge du kämpar så kommer du att nå toppen och du kommer att nå den som en stark person.

2009-04-15 @ 10:41:55
URL: http://yourmydarling.blogspot.com
Postat av: Lollo

Vågen är inte någons vän. Bry dig inte om den!

Och kom ihåg att muskler väger mer än fett.

2009-04-15 @ 17:14:00
URL: http://slim.devote.se
Postat av: Anonym

Var stolt över dig själv att du klarat det, tror att det kommer gå lättare när du "vant bort dig" vid fixeringen av 4a vikten, kämpa på!:)

2009-04-15 @ 19:41:59
Postat av: Anonym

Starkt jobbat! Själv ligger jag i samma läge som dig, men du ska veta att dina framgångar peppar mig enormt. Låt oss följas åt på vägen, du är en grym förebild!

2009-04-16 @ 22:44:12

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0