Påsklov



Som jag har väntat, jag behöver verkligen tid att vila upp mig, även fast nästan hela mitt lov redan är uppbokat, men det ger mig i alla fall lite mer tid än vanligt. Och idag ska jag till Ullared med älsklingen och hans mamma efter skolan, ska bli mysigt. Men först ska jag göra den mindre roligare delen av denna dagen; PROV! Ett hemskt svårt sådant med. Ush.

Detta lovet ska ägnas åt:
  • Pyssla - göra kort etc.
  • Vara på musikalen 4 dagar
  • Träffa vänner
  • Mysa med killen
  • Träffa släkt
  • Möblera om i mitt rum
  • Plugga
En hemskt massa saker, men det ska bli kul med lite mer omväxling, även om jag måste gå till musikalen trots att jag inte har skola egentligen. Hur ska ni tillbringa erat lov?

Skriv din åsikt
Postat av: Lollo

Svar: Skönt att höra att du får hjälp också! :)

Det går jättebra just nu! Jag har tagit mig ut en deprisson för ett tag sen, så jag känner mig bra nu! :) Kram

2009-04-03 @ 07:17:42
URL: http://slim.devote.se
Postat av: M

åhh, jag har inget lov... stackars mig :(



men Om jag hade haft ett, som innebar att jag va helt ledig, hade jag möblerat och storstädat lägenheten. spenderat kvalitetstid med min sambo. träffat min mamma och hjälpt henne med lite småsaker, bl.a varit smakråd på ikea och hjälp henne köra hem allt och bygga ihop det hon ev. köpt.

sen skulle jag spendera tid på mig själv och bara ta det lungt!



Men, inget lov, ingen vila, ingen ro. Jag jobbar och skolan rullar på som vanligt. stress stress stress. det där andra får jag försöka hinna med endå :)

2009-04-03 @ 10:47:58
URL: http://imperceptible.blogg.se/ed
Postat av: Amanda

Sv: Kan jag börja med att göra designen ? Och fixa flikarna senare ? Jag är inte den perfekta på flikar :P Maila bilder och lite mer information om hur designen ska se ut kolla upp på epostadress :D

2009-04-03 @ 12:49:43
URL: http://manlee.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: Kan jag börja med att göra designen ? Och fixa flikarna senare ? Jag är inte den perfekta på flikar :P Maila bilder och lite mer information om hur designen ska se ut kolla upp på epostadress :D

2009-04-03 @ 12:49:46
URL: http://manlee.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0