Riesen choklad

Har precis ätit två bitar riesen choklad, ska jag klara att vara stark och motstå att äta mer, hetsa och spy? Jag vill vara stark, men jag är rädd, rädd för att bli större, men varför? Jag ser ju inte ner på folk som är större än mig, som mina vänner? Så varför skulle jag vara dålig om jag blev normalviktig? Skulle det inte snarare göra att jag får en mer kvinnlig kropp, hur kan det vara negativt egentligen? Jag slits mellan två sidor, ena sidor som säger åt mig att jag har gjort fel hela denna tiden som jag försökt bli frisk, medan den andra sidan är glad att jag försöker, men besviken på att jag inte lyckas. Jag måste lyckas. Det finns inget annat, JAG är inte en ätstörd peson, jag är en person MED en ätstörning, med andra ord kan jag göra mig av med den, eller hur?

Jo jag ska nog behålla chokladen trots allt!


Skriv din åsikt
Postat av: Sofia

du måste bestämma dig, säg bara åt dig själv! "djävulen får inte vinna!" Jag kan ta ett dåligt exempel som kom ut min hjärna nu ( den är ganska tom för tillfället moahaha)! Men iaf tänk dig en hink med skit om någon frågade dig om du ville ha det över dig skulle du garanterat säga nej! men du låter "djävulen" kasta skit på dig, för det är precis vad hon/han gör, lurar dig med massa skit tankar! Du måste våga säga nej även fast det gör ont!

2009-04-27 @ 21:13:57
URL: http://piggggy.blogg.se/
Postat av: Sofia

du måste bestämma dig, säg bara åt dig själv! "djävulen får inte vinna!" Jag kan ta ett dåligt exempel som kom ut min hjärna nu ( den är ganska tom för tillfället moahaha)! Men iaf tänk dig en hink med skit om någon frågade dig om du ville ha det över dig skulle du garanterat säga nej! men du låter "djävulen" kasta skit på dig, för det är precis vad hon/han gör, lurar dig med massa skit tankar! Du måste våga säga nej även fast det gör ont!

2009-04-27 @ 21:15:04
URL: http://piggggy.blogg.se/
Postat av: Simone

vilket bra inlägg :)

2009-04-30 @ 12:06:32
URL: http://anamiasimone.bloggsida.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0