Sol, sol och åter sol!

Åh vad underbart väder, idag kommer bli en riktigt mysdag helt klart!

Jag har däremot börjat dagen dåligt med kladdkaka som snabbt åkte ut igen... Men åt nyss ett mellanmål bestående av:

1kokt ägg ( åt både vitan och gulan) med vitlökspeppar på
½dl blåbär med mini yoggi, ½ äpple och lite müsli som topping


En hel del av min frukost kom nämligen med efter kladdkakan... Så måste fylla på kroppen igen.

Jag ska in till stan och strosa runt strax tänkte jag, hade egentligen planerat att träna, men det kan jag göra imorgon, idag ska jag shoppa, sola och plugga. Det sista är väll inte helt frivilligt men det måste göras, och vad är inte mer perfekt än att sitta utomhus och mysa i solen samtidigt, det fastnar kanske lättare i huvudet då med kan man ju hoppas. ;D


Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0