Sommarhelg

Ska bli sol hela helgen, underbart! Så min helg ska jag spendera dels framför datorn pluggandes, men också sitta utomhus på en filt med fruktsallad och öva på mina redovisningar eller bara läsa random tidningar och mysa! Min kille kommer vara upptagen hela helgen så jag kommer ha tid att bara vara hela helgen, ta det lugnt och fokusera på skolan för en gångs skull. Jag vill inte gå ut med IG, det vill jag verkligen inte, och med tanke på att min närvaro är så fruktansvärd hemsk så måste jag verkligen glänsa på alla inlämningar och redovisningar. Nu är det inte så mycket mer än en månad kvar till studenten, fan vad jag längtar!

Mina planer för detta året:
Studentbalen
Ta studenten och fira med vänner och familj
Semester med familjen och pojkvännen
Jobba förhoppningsvis
Komma in på någon skola till hösten och isåfall flytta dit
Bli frisk med såklart!
Semester med sötnosen till vintern


Detta kommer nog bli ett bra år hoppas jag!


Skriv din åsikt
Postat av: Lollo

Låter härligt med studenten!

Jag har många år kvar. xD

2009-04-24 @ 11:35:40
URL: http://slim.devote.se

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0