Bieffekter

Mitt tandkött har svullnat upp och ömmar, jag vill inte ha en bulimi mun, jag vill inte fräta sönder den. Så nu ska jag sluta hetsa och spy. Jag ska äta vettigt igen, träna och unna mig då och då. Om något onyttigt kommer in i min mun så är det helt enkelt så att det stannar där, och får jag ångest så kan jag alltid träna! Så får det bli, för nu är det slut med att ta med silkeshandskarna i detta, varför skulle jag vara så annorlunda från alla andra när de äter godis, de som sparar godiset i magen, som sitter där utan ångest och myser och kollar film medans jag sitter med uppspärrade ögon, ett hjärta som dunkar 10gr snabbare än normalt och med hemska tankar om mig själv. Nej, jag ska börja om med mitt liv, här och nu, inga ursäkter!


Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0