Dagbok

Rensar och packar om vartannat, ska inte ha med mig allt, men mycket. Kom till min låda med gamla dagböcker och fann min ångestbok. Det är mer passande än dagbok. Året 2006 var inte kul, det var då jag fick ätstörningar men framför allt så mådde jag så sjukt dåligt, jag har alltid tänkt tillbaka att "jag mådde väll lite dåligt, alla har en sådan fas" men när jag nu läser att jag gång på gång planerar att döda mig, stoppar i mig massa okända piller, har ångestattacker nästan varje dag och jag är så kärlekskrank, jag och min kille hade ett on off förhållande som verkligen inte funkade som on off förhållande, när jag läser dagboken vill jag bara skrika till mitt gamla jag att "gå vidare!" jag tog på mig all skuld för allt, levde efter hans liv, efter hans åsikter. JAG försvann. Ville bara vara till lags.

Torsdag 14 september 2006
Varför har jag så jävla svårt att säga saker som jag inte vill säga till sådana jag gillar mer än andra? Orden sätter sig i hjärnan och vill inte komma ut! Vill inte såra personen, stannar hellre kvar i hjärnan. Dumma hjärna. Fan jag blir helt paranoid och ledsen för vad som helst nuförtiden. Det är väldigt dumt. Eftersom jag är kapabel till att sticka en kniv i hjärtat, svälja tillräckligt mycket piller, stycka mig själv i små bitar etc.

Har fått mycket sämre självförtroende med. Är rädd för mig själv, det här är inte jag. Jag blir ju aldrig arg? Fan. Ne ska sova nu. Godnatt <3

Söndagen 26 november 2006
Har mått förjävligt på kvällen. Gråter utan anledning och det gör ont i hela kroppen inifrån. Sen blev det inte bättre av att alla nojjade och klagade på min vikt. Jag har inga som helst ätstörningar. Fattar inte varför alla klagar. Visst jag är smal och enligt vissa "siffror" underviktig, men inte så jävla mycket ändå. Väger 45kg igen, känns bra fick bara komplexnär jag gick upp till 50. Ska gå till skolsyster imorgon och prata med henne och så att hon kan skriva på att jag inte har ätstörningar så att folk fattar någon gång.

Måndagen 27 november 2006
Har aldrig mått så här dåligt som jag gjort idag. Har fått ångest över min vikt och spytt upp allt. Sen bestämde jag och X att vi inte skulle bli ihop igen. Han ville inte men jag vill, jag älskar honom mer än allt. Vill bara dö! Hade gjort något dumt mot mig själv om jag inte hade lovat x, y och z att inte göra något.



Skriv din åsikt
Postat av: amanda

var det ditt ex som gjorde att du fick ÄS? eller vad tror du? hur såg din uppväxt ut? hur ser din relation ut till dina föräldrar? kram kram

2009-08-25 @ 11:44:51
URL: http://bootylicious.devote.se

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0