Denna veckan

Enda dagen som jag klarat denna veckan var på min födelsedag. Om jag hade en vidare bra födelsedag vet jag inte, jag somnade gråtandes efter att min mamma och jag bråkade och hon nästan svimmade i mitt rum för att hon trodde att jag inte älskade henne, jag har blivit så känslokall sedan jag fick ätstörningar. Man glömmer allt annat.

Jag ska ta nya tag nästa vecka!

Skriv din åsikt
Postat av: amanda

jag är oxå känslokall, du är inte ensam... stänger ute mina nära och kära... måste bli bättre på att visa dem uppskattning. skickade nyss iväg ett sms till min syrra i gbg, frågade om hon ville hitta på något. så imorgon kväll blir det BIO och ÖVERnattning hos henne, STOR utmaning med andra ord. äta på resturang, sova hos någon annan, bryta rutinerna... men det var faktiskt MIN idé :) man måste utmana sig själv. jag VET att jag klara det. och det ska SKOJ!

2009-08-03 @ 11:08:20
URL: http://bootylicious.devote.se
Postat av: hanna

Det är bland de värsta, att inte känna någonting. likgiltig inför allt. men vad tusan är det för liv. bara ett tomt skal. ingen vill vara med en sådan människa. Vi kör på bruden!

2009-08-03 @ 12:01:15
Postat av: Louise

oj, vilken bra intressant blogg du har! ska vi lägga till varandra på blogglovin?:)

2009-08-03 @ 14:00:18
URL: http://loveice.blogg.se/
Postat av: Sandra

Alla misslyckas vi. Nya steg denna veckan låter bra! Jag hejjar!! ;D;D

2009-08-03 @ 14:05:56
URL: http://backtofuture.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0