Frågestund

Tack för alla söta kommentarer, ni gör mig ännu gladare än jag redan är! Jag har klarat den här dagen med, så nu har jag klarat 9 dagar i sträck, helt otroligt. Och hetssugen har jag inte varit heller, jag har ju ätit godis (kanske 7bilar) några nötter och mat utan att tänka på vad det innehåller. Jag har ätit det jag varit sugen på när jag velat och struntat i regler om exakta tidslag som jag tidigare alltid gjort. Nu ska jag glädja mig över detta men komma ihåg att det kan svikta på en dag, så jag ska hålla koll på mig själv. :)

Jag tänkte ha frågestund med, så fram tills på tisdag kan ni fråga vad som helst!


Bilder på Norma jeane (även känd som Marilyn Monroe)

Skriv din åsikt
Postat av: Evelyn

-vad har du vägt som mest/minst?

-vad gick du för linje på gymnasiet och vad ska du plugga till nu?

-vad hade du för poäng när du gick ut 9:an? :)

-har din ätstörning påverkat dina studier?

-vad i ditt liv har mest blivit påverkat pga din äs? (förlorat kompisar, din pluggade, din tonårstid, ?)

-hur gammal var du när allting började, och hur började allting? varför fick du din äs?

-vad ligger ditt bmi på nu och vad är det lägst bmi:et du haft?

-har du dåligt blodvärde?

-har du några syskon?

-hur kan din familj inte märka att du spyr efter maten eller märka att du har en ätstörning?

och låta dig göra en egen mat varje dag?

-har du alltid haft dåligt självförtroende?

-hur länge har du och din pojkvän varit tsm? =) och hade du redan problem med maten när ni träffades?

-och en sak jag alltid undrat.. vad har du för färg på håret ? :) långt/kort?



-och om du skulle vilja(förstår verkligen om du inte vill eller orkar).. skulle du kanske kunna

lägga in bilder, kanske endast på kroppen med tanke på att du vill vara anonym, på tiden innan

din ätstörning, när det var som värst, och hur du ser ut nu?

konsig fråga jag vet, förlåt.



och förlåt ifall frågorna är jobbiga, jag respekterar att du inte svarar på dom om det inte känns bra!

förövrigt så tror jag verkligen på dig, har alltid gjort och kommer alltid att göra.

eller "alltid gjort", iaf från första dagen jag började läsa din blogg, då du skrev om att

du heståt ungefär varje dag, även då trodde jag på dig.

jag har ingen aning om vem du är men ändå känns det som om jag känner dig.

du verkar iaf vara en jättestark och underbar person, och du är alldeles för bra för allting som

har med ätstörningar och ångest att göra!

forsätt kämpa, en dag kommer du vara ute ur allt det här! :)

2009-08-23 @ 22:49:22
Postat av: Evelyn

-vad har du vägt som mest/minst?

-vad gick du för linje på gymnasiet och vad ska du plugga till nu?

-vad hade du för poäng när du gick ut 9:an? :)

-har din ätstörning påverkat dina studier?

-vad i ditt liv har mest blivit påverkat pga din äs? (förlorat kompisar, din pluggade, din tonårstid, ?)

-hur gammal var du när allting började, och hur började allting? varför fick du din äs?

-vad ligger ditt bmi på nu och vad är det lägst bmi:et du haft?

-har du dåligt blodvärde?

-har du några syskon?

-hur kan din familj inte märka att du spyr efter maten eller märka att du har en ätstörning?

och låta dig göra en egen mat varje dag?

-har du alltid haft dåligt självförtroende?

-hur länge har du och din pojkvän varit tsm? =) och hade du redan problem med maten när ni träffades?

-och en sak jag alltid undrat.. vad har du för färg på håret ? :) långt/kort?



-och om du skulle vilja(förstår verkligen om du inte vill eller orkar).. skulle du kanske kunna

lägga in bilder, kanske endast på kroppen med tanke på att du vill vara anonym, på tiden innan

din ätstörning, när det var som värst, och hur du ser ut nu?

konsig fråga jag vet, förlåt.



och förlåt ifall frågorna är jobbiga, jag respekterar att du inte svarar på dom om det inte känns bra!

förövrigt så tror jag verkligen på dig, har alltid gjort och kommer alltid att göra.

eller "alltid gjort", iaf från första dagen jag började läsa din blogg, då du skrev om att

du heståt ungefär varje dag, även då trodde jag på dig.

jag har ingen aning om vem du är men ändå känns det som om jag känner dig.

du verkar iaf vara en jättestark och underbar person, och du är alldeles för bra för allting som

har med ätstörningar och ångest att göra!

forsätt kämpa, en dag kommer du vara ute ur allt det här! :)

2009-08-23 @ 22:51:38
Postat av: amanda

det är klart de tar in dem som är lämpliga :) jag tror på dig, det gör din skola o dina nära o kära oxå :) hur lång är din utbildning? vad gör du efter den? vad kan man arbeta med? om jag får vara näsvis som lorena säger :) hihi* läskigt med dubbelgångare.. men det är nog vanlgare än vad man tror. har ofta sett personer som är grymt lika någon utav mina kompisar. ibland har man gjort bort sig. typ gastat "heeeeej!!" :D haha* pinsamt!!

2009-08-24 @ 08:50:18
URL: http://bootylicious.devote.se

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0