Fredag

Igår var en underbar kväll/natt, dansade med mina vänner, pussade på min älskling, drack goda drinkar och bara njöt av livet! Jag har träningsvärk efter all dans igår!

Idag har jag inte klarat dagen, men jag får försöka se det lite positivt, dom senaste dagarna som jag inte klarat så har jag hetsat/spytt 1 gång per dag och det är ju bättre än att förstöra hela dagen med att hetsa och spy om vart annat  gång på gång som jag gjort så många gånger. Jag vill inte kasta iväg mitt liv på sådant, jag vill njuta av mitt liv och ha roligt. Ikväll åker jag till cypern med min älskling förresten, 1 veckas sol och bad gör mig nog gott!

Ha det så bra så länge! Pussar

Skriv din åsikt
Postat av: Anonym

Lycka verkligen till i Cypern. Tänk inte på maten, ha kul istället och lev livet :)

2009-08-14 @ 20:18:42
Postat av: otto

hej gumman!

hur går det ? <3

2009-08-16 @ 00:29:27
URL: http://oottoo.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

Fan vad grym du är!!! Så ska det va! Ta vara på det! :)

2009-08-16 @ 08:58:20
URL: http://backtofuture.blogg.se/
Postat av: p

Känner igen mig så i dina tankar. Vill önska dig lycka till!! Fortsätt kämpa!

Ha en trevlig cypernresa!

2009-08-16 @ 15:39:25
URL: http://uns.papper.fi
Postat av: Anonym

Hej!



Va duktig du är! bra att du kan ha kul, hoppas du får en otroligt bra resa:)

Tänkte på en sak, har du någon gång provat att filma dig själv, typ ställa en videokamera i en hylla eller något, ställa dig någon meter ifrån, vrida o vända på dig själv o sen se filmen?

Tänk dig som om presonen på videon är någon annan, fundera på hur du tycker personen ser ut o döm som om de inte vore du, skriv ner vad du tycker.



Det kan ju rentav bli komplimanger åt dig själv:)

Bara en ide'

Kram:)

2009-08-17 @ 19:38:51
Postat av: J.....

Hejsan gumman å lycka till, jag har en liten fråga som jag hoppas verkligen(!) att du kan svara på.. Det är såhär att jag lider av exakt samma sak som du.. Men jag har vart frisk i ca ett halvår, men nu är jag där igen... Det är så att jag har fått JÄTTE problem med mina tänder, speciellt framtänderna som jämt ilar värre än någonsin.. Jag undrar då om du också har sånna hår 'tandproblem'. Hoppas på svar, och framförallt LYCKA TILL!

2009-08-18 @ 12:42:38
Postat av: Anonym

Lycka till :)

2009-08-21 @ 21:45:24
URL: http://anoa.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0