Rutiner

Jag har inte klarat denna dagen, men jag har kommit på vad det är jag behöver; RUTINER! Jag är ganska duktig på att äta frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag och kvällsmat. Men jag måste bli ännu duktigare på det, för när mina rutiner sabbas så klarar jag det inte. Jag måste tänka ut en plan b ifall det blir så. Och jag måste öka mina portioner. Jag ska inte äta för någon annans skull, jag ska äta för MIN skull. Denna dagen har varit kaos, och jag har choklad i mig kvar eftersom jag inte spydde allt. Ändå åt jag en grov fralla (utan pålägg) efteråt och håller på att koka ett ägg nu. Jag måste få något i mig trots allt, ser ni jag håller stenhårt på min metod att alltid äta efter hets. Och jag tror det hjälper. åtminstånde mot yrseln man får efter att ha spytt. Men jag gör det främst som ett slag mot ana.

Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0